یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

بازم نهو نیمه شبه

نمیخاد نصـیـجـت کـنـی

جالبه چقدر شبیه من شدی

نمیخاد نجاتم بدی 

خوبه الـکـلا به دادم رسید

که الان میرم جلو آیینه نمیشناسم خودمو 

خراب میشم بازم نمیسازم خودمو

این دخترا که بعد تو هی میارم دورمو

واسه شهرته لااقل نمـیـخـانم خودمو

 

من ردم رسما آه بی تو کجم اصلا

تو لجن رفتم ، اون که میترسیدم نشـم ، هستم




الان نهو نیمه شبه ، بازم صدو بیست میلی گرم توی خونه منه

روی مود عن تو و خاطرات بدت ، این جور عاشـقـانه تره لابد

اره واسه جفتمون بهتره اصن

هرچی خوبه واسه تو

هرچی بده واسه من

هرچی بوده واسه تو هرچی کمه واسه من

هرچی شبه واسه تو و هرچی شــمــعــه واسه من

بهم گفتی رفتی حداقل تهش چاه بزن

این زنـدگی مال من نبود درگیرم شـدی مثـل تار عنکبوت



  • شاهین

نظرات  (۳)

ایول عالیییی بود...باس پیداش کنم و دانلودش کنم D:
پاسخ:
حرف نداره حتما پیداش کن
اگه کل آلبومشو دان کنی که دیگه...
هر کاری می کنم نمی تونم با موسیقی رپ ارتباط برقرار کنم :(
پاسخ:
خیلیا اینطورین
رپ یه سبکه خاصه
پاپ همه گوش میدن اما رپ نه
رپ برام جذابیتی نداره با اینکه هم سنو سالام همه دنبال رپ میرنو گوش میدن ولی من نمیدونم چرا برعکسم!!
پاسخ:
اشکال نداره
سلیقس دیگه
منم هر رپیو دوس ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی