یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان


به نام عقل و خرد


با آرزوی قبولی اندیشه های شما عزیزان

توجه شمارا به یک عکسنوشته جلب می نمایم





در شرح این تصویر باید بگم که

من با هیچ عقیده ای دشمنی ندارم

کاری به اعتقادات کسی ندارم

همین

التماس تفکر

  • شاهین

نظرات  (۹)

چی بگم...
حرف حساب
  • روزمرگی ...
  • محتاجیم به تفکر :)
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • باوشه
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • دندون عقل لامصببببب از خرم گذشته

    اهنگتون تو حلقتون با چاووشی بود که:))))

    مــــــــــلتــــــــــــــــــمـــــــــــس تــــــــفــــــــکــــــــر:)
    پاسخ:
    هه هه D:
    ممنون
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • عه من نظرم واسه پست بعدی بود اشتباهی اومد اینجا:)
    پاسخ:
    اشکال نداره :)
  • محمد جواد
  • جمله کاملی ودرستی نبود...اگه اینطور میگفت بهتر بود

    یک نگاهی به نقشه جغرافی بنداز
    غالب کشورهای عربی تو سری، خور بدبخت، جاسوس، دستنشانده و مزدور هستند.

    البته الان که فکر میکنم این جمله شاید مال قبل از انقلاب باشه...اونموقع نه حزب الله بود نه ایرانی که فرهنگش و مرامش وپیشرفتش مثل خوار تو چشمش کشورهای صنعتی غربی باشه.
    ------
    دنبال شدین
    اگه به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
  • مهران احمدی
  • سلام خسته نباشید من با این حرف و سخن صادق هدایت موافقم چون دارم همه این چیزها را در جامعه میبینم
  • مهران احمدی
  • سلام خسته نباشید من با این حرف و سخن صادق هدایت موافقم چون دارم همه این چیزها را در جامعه میبینم

    فکر نمی کنم بحرین عربستان عراق کویت و اینا فلک زده باشن ، التماس تفکر#

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی