یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

بفرمایید شیرینی شکلاتی

خوب خدمت شما عرض کنم که بلاخره یه کاری که دلم میخاستو پیدا کردم

کاری که هم محیطش هم مدیرش جوریه که من دلم میخاست

کاملا استاندارد با راندمان بالا و ضوابط اروپایی کانادایی :)

اینم شیرینی خوشمزه توپی شکلاتی



اینم فالوده بستنی برای عارفه که سفارش داده بود :)))



امروز رفتم مدارکمو دادم یکم با فضای کاریو بچه ها آشنا شدم ، میزمو کامپیوترمو دیدم (اااا از فردا پشت میز میشینم)

خلاصه فردا 8 و نیم صبح باید اونجا باشم تا 8:45 جای تاخیر داره اما بشه 8:46 یه روز کامل تاخیر میزنن

به محض ورود به شرکت گوشی باید خاموش بشه (به این میگن استاندارد) نه سایلنت نه ویبره خااااااموششش

سره کار فقط کار

احتمالا هفته ای دوبارم ماموریت برم شهرستان شرکتو معرفی کنم

فعلا سه ماه آزمایشی با پایه 1/300 تا ببینیم من به دردشون میخورم و خودمم کلا از محیط خوشم میاد یا نه

بعد از سه ماه میشه 1/600 که برای شروع خیلی خوبه راضیم :) با توجه به اینکه پاداشم داره

خیلی خوشحالم

فردا 8:30 تا 16:30 گوشیم خاموشه :))) البته شاید اضافه کاری وایسادم تا 19:30

خیلی پر انرژی و محکم شروع میکنم

پیشاپیش از پیامهای تبریکتون ممنونم :))

  • شاهین

نظرات  (۸)

خودتون درست کردین؟
پاسخ:
نه :/
  • طاهره ایرانی
  • خوش به حالتون
    کاش من هم زودتر کار مورد نظرم رو پیدا می کردم .:(
    موفق باشین:)
    پاسخ:
    بهترینارو براتون آرزو میکنم :)
    خدا رو شکر که بالاخره توهم رفتی سر کار 
    موفق باشی
    بابت فالوده بستنی هم مرسی خخخ ایشالا واسه عروسیت بهم فالوده بدی 
    پاسخ:
    ممنون :)
    موفق باشید ....
    پاسخ:
    مرسی
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • مبارکه
    پاسخ:
    ممنونم
    به به .. مبــارکه :-))
    ایشالا خوشت میاد و اونام ازت خوششون میاد.. تازه باید از خداشونم باشه D:
    تو لایق بهترینایی دوست خوبم.. :)


    + قدم اول شاهینیسم برداشته شد! ^_^
    پاسخ:
    مرسی
    ممنون
    مچکرم
    قدم چهارم :)
    تولد مدرسه دانشگاه کار
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • به به
    پاسخ:
    :)
    سلام
    تبریک میگم :) کاش منم میتونستم برم سرکار ولی متأسفانه تا آزمون وکالت قبول نشم خبری از کار نیست :((
    Good Luck
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    با آرزوی موفقیت برای شما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی