یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

منو عشقم از هم جدا نمیشیم

درسته که بخاطر این علاقه شدیدم باید بیشتر ورزش کنم تا همچنان بدون شکم باقی بمونم ولی خوب چاره چیه؟

اصلا نمیشه ازش دل کند...

وقتی میبینمش دیگه کنترلم دست خودم نیست


تاوانشم باید بدم ، بیشتر ورزش میکنم ، خداروشکر تا حالا که باعث نشده خللی تو برنامه فیتنسم وارد کنه





شما بگید ، میشه از این گذشت؟ با یه لیوان چایی یا قهوه باید کارشو تموم کرد

عاشقتم کیک شکلاتی...


اینم برای اینکه بیشتر دهنتون آب بیوفته:


  • شاهین

نظرات  (۶)

:)))

تا وقتی که سربازی با خیال راحت کیکتو بخور..
مطمئن باش که بدون شکم میمونی :))
پاسخ:
من خیلی وقته کیک میخورم :))
ورزش منظم خیلی موثر بوده
البته گاهی هم نا منظم :))
برید از خدا بترسید !
دلمون خواست حالا . هعی!
پاسخ:
آخی خخخخ
منم میخواستم دلتون بخواد خوب هه هه

بجای اینکه منو تهدید کنی برو روش پختشو یاد بگیر وسایلشو بخر درست کن
هم یه فعالیت خونگی باحاله ، هم خوشمزس ، هم میری خرید ... کلا خیلی مفیده دیگه ... یاد میگیری

آهاا.. الان یعنی میخواستی بگی که ورزشکاری :))
با این حساب.. پس بعد از سربازی هم مشکلی نیس! :)
پاسخ:
ورزشکار که نه :)) ولی ورزشکارارو دوس دارم :)))

کیک پختن؟ چه کاریه اخه ..
میری مغازه میخری میاری میخوری
به همین خوشمزگی به همین سادگی 
پاسخ:
میدونم میشه خرید
ولی وقتی خودت درست میکنی خیلی باحالتره
بیشتر میچسبه ، یه بار امتحان کن حتما
وای عجب عکسای خوشمزه ای :)
البته من چیزای ترش رو بیشتر ترجیح میدم
در نهایت پیوندتان مبارک :))
پاسخ:
:)))
ترشم خوبه
مرسی :))
چقد شبیه عشق مننننههه فقط عشق من یکم خامه کاکاعوییش بیشتره:)))
پاسخ:
هههه نوش جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی