یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

منو آدمای این دوره زمونه

پرسید سیگار میکشی؟

گفتم نه.

پرسید چرا سیگار نمیکشی؟

گفتم خوشم نمیاد نه از سیگار نه از قلیون

پرسید چرا؟

گفتم به نظرم کاره بیهوده ای میاد خودمو وابسته به دود کنم که از دهنم میاد بیرون و هیچ احساس خاصیم بهم نمیده

گفت پس تجربه کردی؟

گفتم اره قلیون یکی دو پوک زدم اما چیزی نداشت که خوشم بیاد


قدیم وقتی یه رابطه شروع میشد ، خیلی سخت شروع میشد ، نه فضای مجازی بود نه به این راحتی هرکسی گوشی داشت

وقتی سیمکارتای اعتباری اومدن یکم وضع فرق کرد. یکم روابط بیشتر شد

حالا که فضای مجازی انقد رشد کرده و به محض اراده میتونی یه رابطه جدید شروع کنی ، خیلی راحت شده شروع کردنش و خیلیم راحت شده تموم کردنش


قبلا به زحمت تعداد افرادی که باهاشون ارتباط داشتی دو رقمی میشد ، اصلا همون 3 ، 4 تا میموند ( اونم نه در آنه واحد ، یه رابطه تموم میشد بعده کلی وقت یکی دیگه اونم شـــــــایــــــد)

الان نزدیکه که روابط بـــــــــعـــــــــضـــــــــــیــــــــــــا سه رقمی بشه ! (اونم در آنه واحد!!!)


کاش دوباره ارتباط برقرار کردن سخت میشد تا قدرشو بیشتر بدونن


پرسید خوب حالا که سیگار نمیکشی حتما رابطه داری دیگه؟

گفتم نه

پرسید پس بگو زندگی نمیکنی دیگه لابد مشروبم نمیخوری

گفتم نه ، شاید مردم حواسم نیست


شایدم بقیه آدما مردن حواسشون نیست...

  • شاهین

نظرات  (۵)

با جمله آخری موافق ترم .. :)
پاسخ:
اره...
منم موافقم
ولی شاید ماام یه روزی بمیریم
چون ملک ساخته خود را به پرو باله دروغ
همه دیوند که ابلیس بود مهرتشان... همه قلبند سیه چون بزنی بر سر سنگ
برکش آن تیغ چو پولاد و بزن بر سرشان...


  • یاسین داداشی
  • فقط با یه نفر بودم ک داغ رو دلم گذاشت و رفت با یکی دیگه و باهاش ازدواج کرد..........
    بقول خودش پیمان ابدی....
    پاسخ:
    عــجــب
    چی بگم والا
    لابد آخرم میگن قسمت نبود
    یاده یه جمله افتادم که رفیقم بهم میگفت....
    تک پر باشی پر پرت میکنن ... انگار باید همرنگ این جماعت شد
    ولی نه ، خواهم که شوم رســـوا ، همرنگ جماعت؟؟؟ نـــه.... مرسی که اومدی
    الانه که روابط شدن آبکی .
    تا طرف میگه بالاچشمت ابروعه، طرف دوم میگه : چیییییییییییی؟؟ با من بودی؟؟؟؟ برو دیگه نمیخوام ببینمت . کات .. هه هه ! همینجور مسخره
    پاسخ:
    واقعا همینطوره
    نمیدونم چرا اینجوری شدیم
    انگار عشقو عاشقی شده بازیچه
    طرف دو روز نیست اسمتو فهمیده بهت میگه "عشق"
    قبلا کلمه "عشق" ارزش داشت ، وقتی میگفتی عاشقتم یعنی واقعا...
    چون مدلمون شده اینکه فقط ادعای عاشقی داریم وگرنه در حقیقت
    عشقی وجود نداره تو این آدما ... شاید کمی حس  دوست داشتن فقط
    پاسخ:
    درسته
    شایدم وابستگی
    فضای مجازی واقعا دیگه شور رابطه ها رو داره درمیاره
    من که توی هیچ شبکه اجتماعی عضو نیستم و تنها راه ارتباطیم با دنیای مجازی و افراد دیگه همین اینترنت و وبلاگه همین !
    وقتی میرم یه جایی همه سرشون توی گوشیه واقعا اعصابم بهم میریزه
    (شاید مردم حواسم نیست !)
    پاسخ:
    بله
    حق دارید
    منم وقتی میبینم همه چی غیز واقعی شده ناراحت میشم

    پیرو اون پست شما که شاید مردم حواسم نیست :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی