یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

این شبکه های مجازی- This Social Networks

بعضی موقعا احساس خفگی میکنم


حالا خوبه من دوتاشو بیشتر ندارم


نمیذارن آدم آرامش داشته باشه

بفرما همین الان روشن شد...


هم خوبه هم بد

فقط بعضی موقعا تمرکز نمیذاره واسم ، حواس پرت شدم این روزا

همش انگار یه کاری میخواستم بکنم اما نکردم


Sometimes I feel sadness


Its good that I just have two of them


They dont let us rest

There you can see , its working right now.


Its half good and half bad

just sometimes made me non-focused , I became absentminded these days.

Always it seems I have some works to do but can't remember what was that

  • شاهین

نظرات  (۷)

ای امان از حس یه کاری داشتم یادم نیست...
پاسخ:
اره خدایی
خیلی حس بدیه...
مرسی که اومدی
من این روزا همش این حس رو دارم
اصلا نمیشه تمرکز کرد اصلا!!!!!!!!
پاسخ:
خیلیا اینجوری شدن
انگار اپیدمی شده

حداقل تنها نیستیم با این احساس
  • پآییــزک :]
  • منم تازگیا خیلی یادم میره هی . واسه همین یه تخته وایت برد دارم تو خونه که هر کاری که میخوام بکنم ُ احتمال میدم که ممکنه یادم نمونه ، مینویسم روش . موثره ! :)
    پاسخ:
    چه جالب.
    فکره خوبیه
    مشکل اینه که من اصلا یادم نمیاد که بخوام بنویسم
    همش فکر میکنم کاری هست که باید انجام میشد ولی چیزی نیست
  • پآییــزک :]
  • شبکه های مجازی خوبن . ولی وقتی خوبن که فرهنگ سازی بشه . وگرنه ضررش ، صد برابره منفعتشه . ولی اگه فرهنگ سازی بشه ، ضرر ِ چندانی نداره . شاید یک درصد بشه ضررش !
    پاسخ:
    درسته خوبن
    باید یه زمان محدودی براش صرف کرد.
  • پآییــزک :]
  • درسته البته حستون . همیشه هست کاری که باید انجام میشده ولی هیچی نیست ازش ... هیچ اثری ... نشونه ای !
  • پآییــزک :]
  • :)
  • پآییــزک :]
  • نمی نویسین دیگه ؟
    پاسخ:
    مرسی که اومدی
     نوشتم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی