یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

بله

بعد از 19 ماه خدمت + 2 ماه آموزشی در روز 19 تیرماه 1395 تموم شد که 1 مرداد روز تسویه خدمتی محسوب میشه که 5 روز اضاف داشتم 3 روز بخاطر یه روز غیبت (اونم جمعه گفتن بیاید من نرفتم) 2 روزم بازداشت بخاطر کش رفتن مهر سرگرد خخخ که یه روز نصفی بازداشت بودم ولی 2 روز اضاف خوردم

بدین صورت تموم شد

ماشینو دقیقا مهر 93 خریدم یه ماه بعدش رفتم خدمت الان این کیلومترشه:



پا به پای من دویید و دقیقا توی نوزدهمین کیلومتر و نوزدهمین ماه خدمت و نوزدهم تیرماه


اتفاقا 19 اگه وایسه جلوی آینه میشه 91 19 که خودش سال تولد من به میلادی میشه

جالبه

دیگه چه خبر؟

  • شاهین

نظرات  (۱۴)

مبارک باشه 
تبریک میگیم :)
ان شاءالله موفقیت های آتی 
پاسخ:
سلامت باشید
ممنونم
همچنین برای شما
بسلامتی تبریک میگم
بیزحمت وردار بیار  اون ناپلئِنی رو!!!
ضمنا خدمت تو خیلی از کشورها هست..مجازات نیست.....بنظرم لازمه برای ما نرها
فرق الان شما با 18 هزار کیلومتر قبلی ماشینت اینه که الان یه مرد پشت فرمون نشسته..میفهمی؟ یه مَــــــــرررررررررررد!
ولی من موندم اخه مهر سرگرد رو برای چی کش رفتی شیطون؟!!! ))))
پاسخ:
ممنون
چـــــشـــــــم من عاشق ناپلئونیم خودم خخخ
خیلی از کشورا هست ولی نه 19 ماه خخخخ اجباریم نیست
ما نر ها ؟؟؟؟؟؟؟؟ دمت گرم دیگه
نه بابا مـــــــــــــرررررررررررد کجااااااااااا بووووود ؟
دیدی قاب بگیر

مهر سرگرد پیچوندم باهاش مرخصیای خودمو مهر میکردم :))))))) :)))) که یهو لو رفتم :(
تنها شایسته یه کلمه هستی:
زاپاتا
پاسخ:
ههه ممنون
کارت بسیج میداشتی یه تخفیفی میخوردی
دنبالت میکنم
پاسخ:
نون بازومو میخورم :|
مرسی
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • :|
    چه دقیق نگرانه به قضایا نگریستی!!
    پاسخ:
    کلا نکته سنجی تو اوج سختی و بدبختی از ویژگیهای بارز منه :|
  • روزمرگی ...
  • به بههه.. به سلامتی..کی شیرینیتو بخوریم  ؟ ^_^

    غول ی مرحله رو بکشی.. تازه باید بری سراغ غول سخت تر ! :) :| :)
    ایشالا کار مورد علاقت رو هر چه سریعتر شروع یا پیدا کنی..:)
    پاسخ:
    سلامت باشی :) ایشالا قسمت خودت بشه
    اره دیگه خوشبختی فاصله ی این بدبختی تا بدبختیه بعدیه
    امیدوارم کار پیدا بشه
  • روزمرگی ...
  • دم سرگرده گرم به دو روز اضافه اکتفا کرده! :)
    حالا چند روز مرخصی تا قبل از لو رفتن.. مهر کردی ؟ :)))
    پاسخ:
    مرخصی الکی نمیرفتم
    من چون 24-24 خدمت میکردم صبح 6 میومدم تا 6 صبح فرداش این سرگرده 7 و نیم میومد تا مرخصی بده من برم
    منم این یه ساعتو نیمو برای اینکه منتظرش نمونم خودم مهر میزدم میرفتم :)))
  • دختری از دیار فرزانگان
  • به سلامتی و دل خوش:)
    خدایی مهر سرگرد آخه؟؟؟؟؟؟
    خداروشکر ما ذاتا از سربازی معاف هستیم:))

    پاسخ:
    بله برید خداروشکر کنید
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • عروسی قمر :/
    پاسخ:
    ها ؟
    دسته تبر؟
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • به بهههه تبریک میگم یکی از هفت خوان زندگیتو پشت سر گذاشتی :))

    کیلومتر ماشین:///

    اوه اووووه چ سربازی بودیا مهر کش میرفتی خدایی؟؟؟:////

    ههه چ حوصله ای داشتی نشستی همه نوزدهارو حساب کردی :)))
    پاسخ:
    ممنونم
    بله کیلومتر ماشین
    سرباز خفنی بودم حالا از خاطراتم بازم میگم :)))
    19 یجورایی همه جا هست تو زندگیم :)
  • ...عارفه ...
  • اوه تبریک میگم 
    شیرینیات کو؟! خخخ 
    ولی خوش بحال شما پسرا که میرید سربازی کاش میشد منم برم
    پاسخ:
    ممنون

    واقن؟
    چیش خوبه مثلا؟
    دو سال از عمر مفت مفت میگذره با ماهی 80 هزار تومن
    ببخشیدا ولی شما اگه واقن دوس داری بری خدمت مفتی انجام بدی یه دکتر برو خودتو نشون بده
  • ...عارفه ...
  • با اینکه نمیبخشما ولی خوب باید بگم خدمت رفتن خیلی شیرینه نمیدونم چرا شما پسرا ازش هیولا ساختین در ضمن حالا که تو گفتی باشه حتما یه سر دکتر میرم ولی اگه دکتر خوب معرفی کنی ممنون میشم 
    پاسخ:
    یه دکتر روانشناس هست توی باقرخان نبش ستارخان من خودم اول دیوونه بودم اونجا رفتم خوب شدم یه بار بری توام خوب میشی
    باش حتما ی سر میزنم 
    فامیلش چیه؟
    پاسخ:
    یادم نیس فامیلشو سه سال پیش میرفتم
  • نارِن° جی
  • تازه میگن عدد 19 یه عدد مقدسه :)) البته به نظر من عددها نه نامقدس و نحس میتونن باشن نه خاص و  ویژه, این چیزیه که ما آدما بهشون نسبت میدیم ولی به هرحال روی اینم میشه حساب باز کرد =)))
    پاسخ:
    منم با شما موافقم
    آدم خرافاتی نیستم
    ولی به هرحال مرسی که توجه کریدی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی