یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

قفلی زدم رو کارای رضا (کلافم)

یه عالمه ریپ زدم

یه عالمه توش کم آوردم

خیلی سریع میخونه

اصلن نمیشه پا به پاش رفت

منم حوصله ندارم خراب میشه دوباره رکورد کنم

همون اولین رکورد با غلط قولوت

کلافم

+18






+به زودی یه خبر خوب میدم بهتون آماده شیرینی باشید :)

  • شاهین

نظرات  (۵)

عع :)))))))))))
شیرینی خامه ای باشه من پایه ام 
:دی
پاسخ:
شما رژیم نیستی ؟ :)))
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • بح بح مبارکهههههههههه:))

    لطفا شیرینی من خامه ای نباشه رجیم دا رم:))))))))))))))))

    وقتی کلافه ای ب اون خبر خوبه فک کن:)
    پاسخ:
    شیرینی ناپلئونی خامه ای حساب میشه ؟
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • خیلی باحال بود افرییییین
    :)))))
    پاسخ:
    مرسی باحالی از خودته
    اهنگ:
    :/
    :/ 
    :/
    :/

    خبر خوب:
    من شیرینی نوموخوام به من فالوده بستنی بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی