یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

هیپ هاپ شده داش ناتنیم

شامل حرفای +18

ما باهمیم

بهرام + پیشرو


با صدای شاهین خخخ :)




  • شاهین

نظرات  (۷)

+
(: ! Vocal By Shahin


قشنگ بود.. :) البته منهای اون حرفهای  18+ ! :))
پاسخ:
ممنونم :)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • برررم حسن فری بیاارم ببینم چیههههه:)))
    پاسخ:
    خخخ
    حسن فری
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ااوه اوه حالا چرا انقد خشن؟؟؟گفتم الان از تو ویس میای یه سیلی بمن میزنی هههه خوشبحااالت چ حفظیم کرده بودی والا من بعد سه هفته جزتو محمدعلیزاده رو حفظ کردم کل بچه های محلمونو شیرینی دادم به همین سوی چراغ قسم😁😁😃😃😃
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ
    خوب هرکی هرچی دوس داشته باشه حفظ میشه
    خیلی باحال بود سیلی بزنم خخخ
    ولی واقن وقتی عصبی میشم رپ گوش میدم خالی میشم مخصوصا رضا پیشرو که همیشه با خشونت رپ میخونه
    وااااااا....
    اکو زیادی داشت ...

    پاسخ:
    خخخ
    اکو کجا بود
    سخته پا به پاش بری خوب
    :*)
    من از اینا نمیگوشم  :0
    ولی تشکرات
    پاسخ:
    مخلصات :)
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • خخخخخخخ خییییلییی عالی بود
    ولی اون وسط مسطاش ریپ میزنیا 
    پاسخ:
    باو اون رضا پیشروا هاااا
    پادشاهه تهرانو با من مقایسه میکنی ؟
    من فقط سعی کردم باهاش بیام همین
    هم خونی کردم :)
    :/
    :/
    :/
    پاسخ:
    :)
    :)
    :)
    ههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی