یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

چجوری فهمیدین من اون کلاهدارم؟؟؟ (پست قبل)

یکی از ویژگی های بارز من دوران دبستان این بود که هربار میومدم خونه یه چیزیم تو مدرسه جا مونده بود


پاکن تراش مداد خطکش یه بار کل جامدادیم


اما شاهکارم وقتی بود که اومدم خونه هیجوقت یادم نمیره اون روزو بارونم میومد

شاید باورتون نشه مامانم پرسید شاهین کیفت کو ؟؟؟

جا گذاشته بودم کیف مدرسمو !!!!


سریع دوییدم سمت مدرسه زیاد دور نبود از خونمون دیدم معلممون خانوم کریمی وایساده جلوی در مدرسه داره با سرایدار حرف میزنه

نزدیک که شدم دیدم موضوع بحثشون همینه که نمیدونم کی کیفشو جا گذاشته

که من دوون دوون نفس زنان رسیدم

چون بارون اومده بود منم دمپایی پام بود تمام پام خیسو گلی شده بود


خلاصه با نگاه متعجبانه معلم کیفمو گرفتم و وقتی خاستم برگردم بهم گفت "خودتو جا نذاری یوقت؟"


اون روز هیچوقت یادم نمیره و هروقت یادش میوفتم خندم میگیره

از اون روز به بعد من دیگه چیزی جا نذاشتم

فقط یه بار دیگم یادمه راهنمایی که بودم صبح هوا سرد بود با کاپشن رفته بودم مدرسه ظهر هوا گرم شده بود و نیاز به کاپشن نبود این شد که کاپشنمو جا گذاشتم :|


اعتراف میکنم دو ماه آموزشی که توی اراک بودم خیلی حواسمو جمع کرد که چهار چشمی وسایلمو مواظب باشم :|



  • شاهین

نظرات  (۴)

ا آموزشی اراک بودی؟! داداش منم همونجا بود الان داره تهران خدمت میکنه 
چهرت تو عکس زیاد معلوم نبود ولی بقیه رو دیدم فهمیدم تو نیستی و اینکه قبل منم گفته بودن کلاهیه فهمیدم اون تویی
پاسخ:
موفق باشه داداشت
ازش بپرس گردان گروهانش اسمش چی بود
من آبان 93 اونجا بودم تا دی
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ههههههه منم ولی من بیشتر مداد و پاکن گم میکردم الانم ففط خودکار ابی گم میکنم:))))

    عنوان:حدس زدیم واقعا بودی؟

    هههه اره من همیشه شال گردن و کاپشنم زیر جامیز جامیموند:)))
    پاسخ:
    خودکار قرمز دوس داری؟

    درست حدس زدی

    صبحا هوا سرد بود اخه ظهر هوا گرم بود
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • بچه ها کسی چیزی به شاهین نده
    گم می کنش!
    پاسخ:
    حالا تو یچیزی بده من قول میدم گم نکنم
    باور کن
    من ۸۰ درصد اوقات کاپشنم میموند مدرسه :|
    اموزشی جای عالی بودین نسبت به برادر من...دی:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی