یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

من که از تو دل کندم

laugh

دندون عقل سمت راست پایین نیمه نهفته بود

بعد یه وری اومده بود چسبیده بود به این یکی داشت اونم خراب میکرد

خلاصه من که ازش دل کندم از بس که مردم آزار بود

جراحی کردن درش آوردن بعدش تا سه روز یه ور صورتم باد کرده بود

دهنمو باز میکردم درد میگرفت

هیچی نمیتونستم بخورم

الان بعده یه هفته بهرتم

براش آهنگ زیرو خوندم (دندون عقل مردم آزار)

 

هیشکی از دندون عقل راضی نیست

اصلن چرا در میاد که بعد بریم بکشیم بندازیم دور ؟ indecision

از قدیم گفتن دندونی که درد میکنه باید کشید انداخت دور هرچند علم پیشرفت کرده پر میکنن ولی دندون عقل پر شدنی نیست

من که ازش دل کندم

 

دندون عقل خر است؟indecision

 

ویرایش جدید چرا کد نشون نمیده؟

 

اضافه شدن خندانک نکته مثبتشه

 

 

if you gonna let me down let me down gently dont pretend that you dont love me our love aint water under the bridge

والا frown

  • شاهین

نظرات  (۵)

  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • فک کنم فیلتره
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • راس میگه فیلتره فک کنم
    :/
    پاسخ:
    uhum
  • روزمرگی ...
  • فکر کردم کاورش کردی! :)
    دندون عقل و آپاندیس ب درد چی میخورن کلا ؟! :)
    پاسخ:
    هیچ درد
    اضافین کلا :)
    چرا آهنگا اینطوری پخش میشد !!!
    پاسخ:
    چطوری پخش میشد؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی