یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

اینجا تعطیل نیست


ما هنوز هستیم

با مکتب شاهینیسم

وقتشه یکم وضع مالیمو رو به راه کنم

بریزو بپاشو ساختن خاطره خرج داره خخخ

بلاخره هر خرجی یه درآمدیم باید داشته باشه


هستم در خدمتتون

یه دوستی پیام داده بود شماره خواسته بود هههه

ایولا باحالید همتون


یاده فیلمه آمریکن پای افتادم

یه بار دیگه نشستم هفت قسمتشو باهم دیدم

خیلی باحاله

ماام باحالیم

شماام باحالید


اینجا تعطیل نیست


کافه ویونا دوست دارم

پارک ساعی پارک پرواز پارک آبو آتش دوستون دارم

بچه های باحال جوونای عشقی ، بخصوص تهرانیا پایین بالا وسط همتونو دوس دارم


یادتون نره عشقو حال کنید

اینستامم فالو کنید

shaahin1991

برمیگردم زود

  • شاهین

نظرات  (۶)

سر زدم اینستا حتما فالو تون میکنم:-)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • اینستا سرزدم:)
    مکتب شاهی نمیدونم چی چی لایک :)
    پس به سلامتی بالاخره تموم شد این غول سربازی! :) 

    تازه وارد ی مرحله سخت تر شدی..!! مرحله تولید در آمد واسه بریز و بپاش! :| :))
  • طاها میرویسی
  • کاری که طرف کرد مث اینه که بری ارتش بگی اینجا کجاس
    چه مثال مسخره ای :|
    موفق باشی :\

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی