یــهــویــی-Suddenly

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

تــراوشــات یــهــویــی یک شـاهـیـنـیـسـم-Suddenly Oazing a SHaHiNiSM

یــهــویــی-Suddenly

تو این وبلاگ مطالب کوتاه و یهویی که به ذهنم خطور میکنه مینویسم
شاید همین الان که اینارو مینویسم شماهم دارید به همینا فکر میکنید

At this Blog , I will write short subjects that come to my mind
when you reading this Blog may we telepathy

نویسندگان

یه فیلم خوب دیدم امروز + قضیه تولد

تولد به خوبیو خوشی با کلی خنده و خاطره برگزار شد و کلی سورپرایز شد

داده بودم روش بنویسن : میلاد چس ماه تولدت مبارک خخخ ... اونایی که خدمت کردن میدونن چس ماه یعنی چی هه هه


امروز یه فیلم فوق العاده خوب دیدم که خیلی به دلم نشست

پارسال وقتی فیلم "رخ دیوانه" آقای داودی رفت رو پرده میخواستم برم سینما ببینم ولی وقت نشد خیلی دلم سوخت


تا اینکه پریروز تو بازارچه ستارخان یهو چشمم خورد به سی دی فیلم و فوری خریدمش و امروزم دیدمش

عالی بود این فیلم خیلی خوشم اومد یعنی تو سینمای ایران مثل الماس وسط یه مشت ذغال میدرخشید هم فیلمنامه هم داستان و هم کارگردانی


یه فیلم کم نظیر خلاصه...


پریروز رفته بودم بازارچه برای آقا حسین "خواهرزادم" که امسال 14 اسفند به سن 5 سالگی میرسه یه چیزایی بخرم

براش 5 تا سی دی کارتون خریدم (از همون سی دی فروشی که سی دی فیلم رخ دیوانه خریدم) یه دونم ساز دهنی خریدم چون خیلی به موسیقی علاقه دارن ایشون ....


امشبم میریم بیرون (طبق معمول فرحزاد و احتمالا طبق معمول باغچه میلاد) تا براش یه جشن دوره همی بگیریمو کادوشو بدیم.

بابام اینا براش یه ماشین کنترلی خریدن به اضافه یه مبلغ پول نقد که الان نزدیکه عیده برن براش خرید کنن بیشتر خوشحال بشه.


ما بچه بودیم تولدمون خیلی دوس داشتیم اسباب بازی یا سی دی کارتون یا سی دی بازی پلی استیشن اینا بگیریم . یکم که بزرگتر شدیم فقط پول دوس داشتیم تا باهاش هرچی میخوایم بخریم...


شما بهترین کادو تولدت چی بوده تا الان؟ و کی بهت داده اون بهترین کادورو؟

  • شاهین

نظرات  (۳)

گنده ترینش یه گوشی موبایل که پدرم برام خرید سال ها پیش و هنوزم دارمش :)

پاسخ:
مبارکت باشه
زنده و سلامت باشن همیشه پدرت
طفلی دوران صفرماهی رو داره میگذرونه پس! :))

کادوها متفاوت بودن.. اما بهترین کادو رو هنوز نگرفتم از کسی!! :)
پاسخ:
اره بنده خدا :))

ایشالا بهترین کادورو از بهرینت تو زندگی بگیری
وای رخ دیوانه واقعا فیلم خوبیه :) من هفته پیش دیدمش
بهترین کادوی تولد من یه میکروسکوپ خواهد بود ، که البته هنوز نگرفتم ولی پدر گرام قولش رو داده
امیدوارم زود به وصالش برسم آخه عاشقشم :)
شما نگفتی بهترین کادو تولدت چی بوده ؟ و کی اون کادو رو داده ؟!!!
پاسخ:
عالیه رخ دیوانه ... اصلا قابل پیش بینی نیست این فیلم

منم خیلی میکروسکوپ دوس دارم میشه وقتی کادو گرفتی به منم قرض بدی؟ D:

ایشالا به وصال عشقت برسی :)

اینجا فقط من سوال میپرسم (مثل مامورای آگاهی گفتم :)) )
حالا بماند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی